Idag,

Har vi blivit varse att Tove har en fraktur i armen. Hon ramlade på dagis för ca en vecka sedan, gjorde illa armen så Tomas å Ida-kajsa körde upp henne till sjukhuset. Dock hittades inget vid detta tillfälle, det röntgades inte heller då.. Men det gjorde det idag å det visade sig att det var en ledbruten liten kamrat jag hade:( Tycker så jävla synd om henne när hon är så liten å inte kan säga nåt.. Måste dock säga att Toves dagis är kanon, var Ida-kajsa som trugade på å ville att hon skulle iväg. Jag ansåg att eftersom det var TVÅ läkare som kollade på henne, så var det nog lugnt. Men braiga Ida-kajsa hade alldeles rätt. Även syrran som också tyckte att vi skulle på dom igen.. Men funderade på det, att när det gäller ett litet barn, borde man inte kolla upp A L L T då? Bara för att utesluta liksom.. Aja, tur i oturen att det inte var nå värre:) Nu är det ju ändå inga åtgärder som görs, utan det får läka av sig själv...

Idag har allt ställts på sin spets liksom. Nu undrar jag bara när du ska fria;) Nedå, skämt å sido.. Jag älskar dej Tomas Stenvall, idag, igår, nu, i morgon å resten av dagarna på livet:)

Ryggläge i soffan, med en gnutta glass... För jag har ont i halsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0