Hmm

Idag frågade jag min pojkvän vad jag hade för färg på ögonen. Detta visste han dock inte. Men tror inte man ska lägga ner för mycket energi på en sån sak;) Tycker bara det är lite roligt å retas med honom, speciellt eftersom han tar åt sig så mycket:P.. 
Har haft en trevlig å intressant helg. grillade lite grillspett igår, Jag, Tomas, familj m några till:) Trevligt å bara umgås. Mest tycker jag om å umgås med min kära kille, han har sunda värderingar och försöker aldrig vara nåt annat än den han är. Tycker det är bland det häftigaste som finns hos en människa, att bara kunna vara sann. Inte behöva kliva på folk för att vara nåt, men ändå kunna säga ifrån på ett bra sätt.. Sån är han, min Tomas:) Och han är bara min. Och kommer så förbli! hehe, dagen till ära har han även varit helt underbar. En helt vanlig dag, ändå lagar han pannkaka till frukost:) varma mackor till "lunch" och korv å makaroner till middag:) Jaa, jag säger då det. Alla borde ha en sån underbar kille som min, då skulle man ha det bra. Men tyvärr så går det inte, å min är bara MIN alldeles egna. Min Tomas Stenvall... Men, nu ska vi hem till mor å käka lite tårta:)

Så ha det så jävla bra alla, å hoppas att ni hittar/har hittat eran alldeles egna "Tomas":) 

Över å ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0