energi

Har bestämt mej för att jag ska lägga min energi på dom saker som betyder nåt för mej. Min mor m. familj, min syster m.familj, min egen familj, mina närmsta vänner och dom vänner som betyder nåt.. Det är dessa jag ska lägga min energi på i fortsättningen. Hela världen behöver inte tycka om mej, jag kan visa respekt mot alla människor, men kommer det såna här energitjuvar så vet jag idag att jag genast ska välja bort dessa.. Känns bra, ännu en insikt i livet. Självklart för vissa kanske, men inte för mej. Andra saker kan vara självklara för mej som inte är lika självklara för dej. Olika erfarenheter liksom.. Thats life!

Å du Tomas, ingen kan älska som vi..<3

Kommentarer
Postat av: <3

så sant som det är skrivet min älskling :)

2009-06-18 @ 23:21:22
Postat av: Anonym

Låter ju bra de.

2009-06-19 @ 01:17:50
URL: http://somedaywedie.blogg.se/
Postat av: Jag sj..

Ja visst gör det...

2009-06-20 @ 12:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0