det vardagliga liksom..

Hur får man det kul? Eller är det rentav bara så, att man måste acceptera det faktum att det tråkiga måste göras med? Ja, det är nog så... Men då kan man ju istället tänka så, att om det tråkiga aldrig behövdes göras. Skulle man då uppskatta å göra det roliga lika mycket? Troligtvis inte, å det ni... Det var djupt, riktigt djupt! Å hur fan var det om man kunde stava som folk.. Hädanefter ska jag variera textstilen på mina inlägg. bara för variationens skull. Vi människor är vanedjur, så det är bra med variation. Jag menar, sätta sig på en annan stol än den man Alltid sätter sig på, parkera bilen på andra sidan, lägga sig på andra ledden i sängen. Finns hur mycket småsaker som helst att göra. För varför fastna i en vana, istället för att göra saker annorlunda, vara annorlunda? Helvete... Man ska inte vara som alla andra! Det var nog dagens konstaterande, synd att man tappar bort allt man konstaterar tillslut. Men det kanske är bra, det betyder nog bara att man varierar sina konstateranden. Och variation är ju bra eftersom vi människor är vanedjur. Speciellt bra med variation för mej som vill bryta alla vanor och inte vara som nån annan.

Tomas Stenvall... det är min fina kille det. En helt underbar kille som bara är precis som man ska vara. Känns som att det var nån som skapade dej enbart för mej, hehe. 

Hm, jaa. Tycker jag har skrivit rätt så mycket idag för ovanlighetens skull.. Fast det kanske jag inte har. I morgon skriver jag mindre, för variationens skull. Om jag ens skriver nåt alls... 

Ha det så jävla bra alla människor. Respekt, kärlek å variera mera... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0