Det är bra konstigt..

Vad olika inehåll alla dessa bloggar har. Vissa har behov av å uttrycka vilka dom har lekt med, vad dom har lekt, när dom har lekt, vilka kläder dom hade på sig, o.s.v.. Men tur är väl det, för hur kul vore det om alla bloggar var lika. Alla har vi olika behov av att få ur oss saker, tala om vad vi har för oss, å så.  Å jag är inte den som är den, som jag brukar säga, huvudsaken att man gör det man mår bra av, och att det är av den enda, å enkla anledningen.. Å ibland är den faktiskt inte så jävla enkel heller:) Men, som jag även har skrivit här i min blogg förut, så är det ju så att man skriver precis vad fan man vill i sin alldeles egna blogg.. Så detta var helt enkelt ett konstaterande å inget klagande*....

Nu har jag druckit upp min Pepsi, å det sög, för jag är bra jävla sugen på mer.. Saknar Tomas, han är liksom min fina pojkvän. Min pojkvän som jag ska vara med resten av livet, för det är så det känns. Å det känns så jävla bra.. Har väl inte varit sådär "jättestora fel" på mina förra killar heller, men det är nå speciellt  med den här killen, han har liksom bara Allt. Trots att vi inte har så mycket gemensamt. Men om jag citerar honom : Det kanske är bra, för då kan man "visa" varandra nya saker.. kanske inte helt korrekt citerat, men ja, nåt liknande med samma innebörd iaf:) Han är klok han, pojken min.. (så länge han inte kör traktor då:P)
Men äh, nu ska jag se om jag hittar nå skoj på nätet, ska beställa en sak åt min snygging.. Lika bra att säga det, utifall han undrar varför jag myglar med historiken, hihih, puss på er alla snälla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0