Ska väl skriva några rader..

Man kommer ju i såna här perioder, då man har lite dålig fantasi. Jag känner att jag måste ändå censurera lite i min blogg, kan inte skriva alla tankar(även om jag vill). Men Sveg är för litet för det.. Eller så var det jag som var för feg, vet inte riktigt det än.. Men dom allra flesta vet så mycket om saker å vänner, som deras vänner tyvärr inte får reda på. Själv så sitter man där å är helt ovetandes.. Men det är livet antar jag, bestämde mej nu i detta ögonblick för att trycka upp en tshirt, bespara mej skitsnack, ta det med den det gäller... ska det stå. 

Idag ska pappa Tommy laga mat åt mej å Tomas å goungen, det tycker vi om.. Får då slipper jag laga:D

Kommentarer
Postat av: ditt<3

Då slipper vi laga mat menade du väl?

2009-07-19 @ 18:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0