Ö-sund by day..

Vart en stund på sjukhuset, så efter det var det bara att shoppa. När Tomas började bli trött å lite halvsur;) kände jag att det var dags att vi drog på kina å åt, där var det lunchbuffe för hela slanten, å ack så gott:) Synd bara att nudlarna var kokta för kort tid, å stekta lite för länge, men äh, ett i-landproblem som Micke skulle ha sagt.. Inge att hänga läpp för! Efter maten drog vi å kikade på bio, baksmällan vart det å som vanligt var det min kära pojkvän som skrattade högst å längst(tur att det bara var 3 till där;)) Men det gör inget, det är därför jag älskar honom, han är liksom inte riktigt som alla andra. 
jag menar, vem pratar i headset(på sitt försäljarjobb) När det finns "vanlig" hederlig telefon med lur å sladd... Ja inte Min Tomas iaf:)
Jaja, det var en liten avstickare. Åter till stan.
Efter bion fortsatte vi shoppa, gick på jc å inhandlade ett par jeans, Helt perfekt att dom syr upp där dessutom:) Han har ju ganska korta ben min kille(vilket han får höra ganska ofta, dock inte av mej) men vad spelar det för roll, han är ju liksom snyggast ändå.. När alla butiker stängde då vid 18-snåret var det ju bara att ge upp å dra vidare till lillänget, å efter det handla mat å sen hem. Skapligt slut efter den dagen, å väl hemma var det bara att packa upp å trilla i säng.. 

Tove kan numera kissa på pottan, lite duktig hon är då min gounge:)

Men nu börjar nog kanske Tomas bli klar efter en halvtimme i duschen, så det är väl bäst att jag plockar av bordet, vill ju inte att han ska bli tjurig på mej;)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0