Men..

Vad hände med livet då.. Vad hände med allt jag funderade på? Jobb, skola, vart jag ska bo, vad jag vill göra liksom? ja, vad fan hände? Hittade jag nån sorts ro på vägen här nånstans? ja, jag måste fan ha gjort det.. Det slog mej här när jag satt å läste nåns blogg. Alla dessa tankar personen hade, å som jag också hade, alldeles för några månader sedan bara. Dom har liksom bara försvunnit. Istället tar jag dagen med ro, gör vad jag ska, befinner mej i livet där jag är, varken framför, bakom eller någon annanstans. Utan just där jag är.. Hm, det var fan skumt det.. 

Men skönt dock. Håller det i sig så vettefan vad som har hänt. Då har den kommit. Min ro. Och min harmoni.. Men, det kanske kommer med åren;) Jag fyller ju trots allt 26 här om nån dag..

Puss på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0