Idag,

lär ju alla vara ute på björnfesten, säkert ha jävligt skoj, å prata å kramas med dom flesta. Säkert göra mer än så också, å även ta med någon hem. Morgondagen kommer bjuda på ångest å bakfylla. Trots att man kanske inte har gjort nåt hemskt.. Man vill helst bara ligga i sängen å dra täcket över huvudet å säga: det här VAR fan sista gången jag drack alltså.. Men trots det kommer nästa utegrej,å med den samma procedur dagen efter. Och så fortsätter det.. Det känns som att jag har fått någorlunda nog av det faktiskt, dricker "nuförtiden" med måtta, å när jag vaknar dagen därpå så har jag inte samma ångest. Å faktiskt, så kommer jag ihåg allt utan att det känns som om allting var i en dimma.. det tycker jag är skönt!

Men, som vanligt pratar jag för mej själv å ingen annan.. Alla är vi olika..

Petra♥Tomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0