He´s all i ever wanted..

Jag är övertygad. Efter 4 månader,(då jag vanligtvis har börjat lessna för ett tag sen) är jag fortfarande tokkär. För varje dag som går, älskar jag honom mer å mer.. Varje gång jag tittar på honom tänker jag hur jävla snygg han är.. med sitt busiga hår, sina fina ögon å sin runda lilla mage:P, hehe nedå.. Han har ingen rund mage;) Han är bara... Snygg, fin, bäst, underbarast, klokast å bara helt jävla klockren. 
Är så jävla glad över att det vart som det vart, å att allt har gått våran väg. Han är liksom min kille i livet, för vem är väl som MIN Per Tomas Stenvall? jaa, det är absolut ingen det. Så jag tycker synd om alla er tjejer som inte har min Tomas, men tyvärr kan jag inte dela med mej. Så jag får verkligen hoppas att ni hittar/har hittat eran egen.. För att vara tillsammans med DEN, som man känner att man ska dela resten av sitt liv med, är som att bli hel på något vis.. Å det är jag nu. tack vare dej!

Älskar dej oändligt mycket, du är allt jag nånsin velat ha! Puss på dej, å bara dej..



Kommentarer
Postat av: Hjärtat ditt <3

Meeeen lite goo du är då :) faan vad jag älskar dig :) <3<3<3<3

2009-07-31 @ 16:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0