:)

Vart beordrad av min pojkvän att uppdatera min blogg, medans han gick på toa å gjorde nr 2.. Så jag får väl lov att göra det då. Har liksom lite ordtorka, så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kan ju berätta att vi tog en liten tripp till ö-sund idag, införskaffade en ny familjemedlem. När vi sen anlände hem till Linsell var det ett jävla pysslande på lillebror å Tomas, dom skurade bur, fyllde på spån, matkopp, vattenbehållare å gjorde små hus.. När det väl var klart samlades dom runt buren för att kika när våran nya HAMSTER:) invigde sitt hem, HAHAHHAHAHAHAHAHAHA. Dom är ju bra söt:)

Men nu börjar det bli sent å eftersom jag ska upp kl 6.oo i morgonbitti, känns det som att det är dags att tänka på refrängen.
Ta hand om er alla!
Jag älskar MIN Tomas:)

Ut å över

Kommentarer
Postat av: ditt<3

liite mycket jag älskar dig då.. det ska jöämt vara vi och vi ska jämt vara mysiga :) <3

2009-07-20 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0