Dags..

Å skriva ett nytt inlägg kanske. Ska börja med att göra en bekännelse, i ett infall av osäkerhet(eller vad man nu väljer att kalla det) kollade jag historiken på datorn.. Hittade dock inge misstänksamt, å förstår liksom inte riktigt varför jag gjorde det.. Men men, det är gjort nu å ska inte göras igen, sånt där är till för dom som är svartsjuk, å det är inte jag.. Jag har min kille, å det vet jag. Å han har mej, å det hoppas jag att han vet! I morgon bär det av till stan, vi ska shoppa, käka kinamat å ev gå på bio:) Får se hur mycket vi orkar:) Men liiite mysigt vi ska ha! Äh, nu ska jag hoppa in i duschen så jag får krypa ner i säng nån gång:)


Petra Martinsson♥Tomas Stenvall, idag, igår, imorgon å tills döden skiljer oss åt..

Kommentarer
Postat av: ditt<3

Men att det ska vara vi :) fan jag älskar dig mer å mer för varje dag :) å jag vet att att det är vi och att vi har varann :) <3

2009-07-23 @ 21:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0