Uppdatering

Som vanligt när Petra går ut ska det partas för hela slanten. 8 på morgonen kom jag hem till Barne, Barne som jag hade tänkt skulle skjutsa mej till Linsell vid 2 kanske. Men ne, det vart inte som jag hade tänkt. En orolig Barne hade inte kunnat sova ordentligt på hela natten, utan vaknat mest hela tiden i sin oro över mej. Naaaaawww, e det en kär vän lr vad;) Hahaha, det är en riktig PetraBarne det!
Var många som var sjuk igår dessvärre. Men varför klaga, vart ju mer smörgåstårta till oss som var där;) Några sms senare så löste det sig med folk också. Och faktiskt, faan vad kul jag hade. Det är ju så utan förväntningar kan det ju bara bli bra. Måste säga faktiskt att Reidar; Du förgyllde min kväll, du är gullig du, haha:D
Festen tog väl slut vid en tre-tiden, och som sagt; Varför i hela världen ska man gå hem när man har kul, så festen fortsatte en bit bort, och nån timmes sömn hann jag ju iaf med innan det var dags att gå till barne å häma bilen:).. Summa sumarum: Kul som fan.. Tack malin å Tony! Lycka till i livet!

En tanke: Vad händer när passionen försvinner, när pirret och blygheten försvinner. När vardagen blir slentrian.. Är vi människor gjorda för att leva med en och samma? Isf är det en jävla hycklarvärld vi lever i.... Men det är kanske så det ska vara? Det kanske är det som får det att fortsätta fungera.... Ja inte faan vet jag...

Ha kul!!!

god natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0