Tidsoptimist

Det är jag det.. verkligen. Å jag är less på att vara det. HUR jag än bär mej åt så måste jag stressa innan det är klart. Satt precis å drömde om hur det skulle vara å bara kunna ta det lugnt. Hela tiden! Man gör allt i tid, man har en liten tidsplanering som man kan hålla sig till.. Det vore drömmen för mej det.. Försöker planera min tid, men det går åt helsike ändå innan det är klart. Så, funderar du på att bli tillsammans med mej, då ska du inte vara en tidsoptimist;).. För det räcker med en sån i min familj.. En planerare vill jag ha... En tidsplanerare, hehe... Annars är planering förbannat tråkigt. Jag är en impulsiv människa, and i like it... Visst är det kul å tryggt med rutiner, men man måste ha lite fart å fläkt i livet. Jag vill leva i nuet utan tanke på att det finns en morgondag. Men, hehe, är farligt det med ibland..

Det var faktiskt klockrent att jag gick till läkaren i Fredags, är mkt bättre redan så hur ska jag då inte må på fredag:D

Börjar på Bäckedal i morgon, ska läsa in matte till att börja med. Spännande, jag älskar nya saker å nya människor.. Men nu ska jag dra mej vidare till affärn å köpa lite mjölk å banan. För jag å min lilltjej äter havregrynsgröt m mjölk å banan till frukost varje morgon.. De ni:P..

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: B

Satan vad du ljuger, sist jag va där åt vi chokladpudding å grädde till frulle!

2009-01-19 @ 18:45:59
Postat av: Jerry

20 minuters Petra :) fan lycka till första dagen i skolan då :P

2009-01-19 @ 19:40:56
Postat av: Anonym

Jag är ju tillsammans me dej men om jag är så värst mycket planerare det vette tusan hehehe ;). Å du kommer må kalasbra på fredag ju. KIPPIS!

2009-01-19 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0