T

Jag gav dej 3 år av mitt liv. 3 år av starka känslor.. Passion å bråk som avlöste varandra och kanske var det därför jag aldrig hann lessna. Men nu har jag fått nog, det är ca ett år sedan det tog slut mellan oss, men fortfarande finns där nånting kvar. Kan inte sätta fingret på vad det är, men det är ingenting sunt. Nu har jag iallfall fått nog av dej, vi har inte pratat sen innan jul och jag kommer heller inte prata med dej nåt mer innan du ändrar dej rejält. Att diskutera med dej är som att diskutera med ett barn elr en vägg kanske ännu hellre. Därför ska vi inte prata nåt mer innan du inser det. Du gör mer skada än nytta i våra liv just nu. Jag önskar det inte vore så, speciellt för hennes skull. Men det är upp till dej att inse vem du skadar mest.
Men jag lärde mej iaf nåt av våra 3 år tillsammans; Jag ska aldrig mer vara tillsammans med nån som tar droger, nån som ljuger å bedrar, nån som manipulerar å vänder folk emot en, nån som knullar andra tjejer, ja helt enkelt: Jag ska aldrig mer vara tillsammans med nån som du..
Å vet du vad det värsta är, ALLT jag nånsin gjorde var för din skull, visst att jag bette mej sjukt när jag åkte runt å letade dej på Sveg, följde efter dej, kollade din telefon, ringde dina kompisar, åkte hem till dom å kollade om du var där... Men vad fan skulle du själv ha gjort?
varenda sekund av vårat förhållande gick jag å tänkte på vad du ville att jag skulle göra, och vad jag än gjorde, hur jag än vred å vände saker var det inget som passade dej. Utan då var istället jag orsaken till att du knarkade, enligt dej.
Det är så många som har fått lida på grund av att jag inte har kunnat släppa taget om dej, så nu är tiden inne... Å vet du vad, såhär bra var det faan längesen jag mådde. Jag hoppas jag har fått ner det mesta här, för detta är den enda och det sista jag kommer säga om dej.. Det enda som ger mej ångest är tanken på att hon ska växa upp utan pappa. Önskar ingen det... Hoppas du tar ditt förnuft till fånga!

Petra är numera singel, men inte sökande. Utan hon ska ha kul nu, så vill Du så är det bara att joina... Yeah baby:P

Kommentarer
Postat av: Lotta

starkt tjejen. det kommer gå sååååå bra för dig och lillan. :-D

2009-01-04 @ 20:29:05
URL: http://lottans.blogg.se/
Postat av: Barne

Jag kan vara med och supa/har roligt ! =)

2009-01-05 @ 11:24:35
Postat av: Jerry

du är ju fan bäst klart det kommer gå kung för er här i livet !!

2009-01-05 @ 11:42:48
Postat av: Systeryster Zäta

Blir nog bra Siz :)

2009-01-07 @ 01:09:25
URL: http://somedaywedie.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja jag vet ju va du pratar om när det gäller T. Man har det tusen ggr bättre utan en sån som han i sitt liv, innan han kan ta sitt förnuft till fånga på riktigt å ändra sej som fan. Men man kan ju inte gå å vänta år efter år på att han ska göra det. Du ska leva DITT liv å va me Tove å vänner å familj å bara leva helt enkelt :)!

2009-01-07 @ 08:29:40
URL: http://luzzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0