Men shit alltså

Vad är det som händer med världen, vad är det som händer med oss människor.. Varför mår så jävla många, så jävla dåligt i dagsläget? Det är ju helt sjukt, å vad faan kan man göra åt det..
Visst, jag mår dåligt ibland, och vem gör inte det.. Det hör till livet och kanske får det oss att uppskatta det som är bra. Men det måste ju finnas en gräns.. Det gör det tydligen inte längre och vafaan är det som har hänt. Blir mörkrädd och orolig, och hoppas på att mitt eget barn aldrig mår så jävla dåligt!!
Shit, tycker inte om när människor mår dåligt, önskar jag kunde ta deras mådålighet å bara krama ihop den till en boll å kasta bort den, Låååååångt bort! Men det kan jag inte... Å vissa människor vill inte ens ha hjälp, dom har bara bestämt sej för att livet är skit å så är det bara. Det är den gången man bara måste hänga kvar, bara vara, å vänta på att det ska gå över.. För hur tungt det än är så är det just det det gör, det går över å ljusare tider kommer. Det är inte nåt man bara säger, utan det är Fakta att det är så.. Faan önskar alla ett bra liv, för vi lever bara en gång å då ska man må bra(och även må dåligt) och ha så jävla kul! Så för i helvete, ta hand om er och lev varje minut i just den dagen det är... Man vet aldrig vad som händer i morgon..

Kärlek!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0