Men Äntligen..

Som ni har längtat, suktat och bokstavligen bönat å bett om att jag ska uppdatera min blogg. Å nu... Gör jag det äntligen:P
Vart faan ska jag börja, har som ni märkt inte skrivit på ett par dagar, så vad ska man berätta(å inte).. men ja, vi tar å börjar med Fredagen.
Då var det ju som dom flesta vet, å var ut på, Larzkristerz. Jag var(som vanligt när man planerar nåt långt i förväg)laddad så ini. Hade höga förväntningar om hur kul det skulle bli, å hur mkt partyenergi jag hade i kroppen.. Men tidsoptimist som jag är , vart jag lite stressad, å det där satt i under det mesta av kvällen, så jag vart lite off:/. Men hade skapligt skoj ändå..

Middag hemma hos Helena, med Frida, Helena å han som jag alltid glömmer vad han heter.. Sen bar det av hem till LarsBarne(vem annars), å där var det en del roliga människor;) Partade ett tag å ringde sen herr Fatih som kom å skjutsade oss på folkan.. Efter en del missöden kom vi äntligen in, väl därinne var det en massa folk+en del okända(å det gillar vi:)) Kvällen fortlöpte som vanligt med diverse upptåg å vid folkans stängning var det dags att gå hem till LarsBarne på efterfest... Väl där hade Barne tydligen gått hem å lagt sig vid 00.00 å eftersom jag som vanligt blir totalt flummig å har nollkoll på läget så missade jag det.. Lyckades iaf väcka honom å arg som ett bi fick man sej en utskällning för att man satt i trapphuset å var tyst som en mus.. Aja, man kan inte alltid vakna på rätt sida:P Jag vet att du tycker om mej ändå, så det gör inget:P.. hehe..

Så då bar det väl av hem till Helena istället, å efter ett tag dök det upp lite mer folk, så vi satt å snackade diverse till långt in på morgonen:D

på morgonen/fm vaknade jag av att min telefon ringde, å det var Uffe som sa att jag skulle åka hem, så det var ju bara att göra det då:) frida dök upp lite senare på dagen å vi hade planerat att ha en myskväll m tacos film å godis..:D MEN, barne ringer å säger att vi ska på skalet, så försöker fixa barnvakt mm, det ser lite mörkt ut. Kl 19 ljusnar det iaf vid horisonten å min lillasyster ger sig till känna, hon vill mer än gärna vara med Tove efter att vi mutat henne med lite pengar å godis:D
Så det är bara att hoppa in i duschen å börja dricka nån cider lite smått.. barne å eskil dyker upp vid 21 nånting å efter ett tag börjar vi rulla mot skalet..Väl i bilen börjar jag känna mej lite påverkad och tänker att "äntligen, trodde aldrig jag skulle bli full" Väl på skalet börjar jag känna mej Ännu mer påverkad, å efter ett par shottar(stavar man med två t?), drinkar å cider så släpper mina hämmningar totalt.
jag hänger mej åt musiken, människorna, å har bara så jävla kul.
jag tycker jag kan dansa som en gud å dansar som jag aldrig har gjort förr. Jag träffar så grymt underbara å roliga människor som bara gör att jag mår så jävla bra å glömmer allt annat som existerar(tydligen:P).. Finns en grupp på facebook som stämmer bra in på mej den kvällen(vi som är för gamla för en fjortisfylla men tar en ändå ibland) Men vadfaan, vad är det jag alltid säger?! Man lever bara en gång å då ska man ha så jävla kul!!!! Mitt motto just nu:P
OCH, det var det roligaste partyt på länge! jag älskar er mina kära vänner, ni är så grymt jävla bäst!!
Som avslutning på nattens bravader vart det taco mm, det bästa på länge:P... min helg, summa sumarum: jag har haft det helt jävla kung!! Detta måste göras om:D Med allt vad det innefattar!!

Men nu ska jag bre mej en macka å joina min sizta i tv-rummet:)
Tack å hej för mej.. Ska försöka hålla er uppdaterade, lovar barne:P

Peace, kärlek till er alla... typ:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0