Livet

leker ju förfan:) Idag slog det mej, det blir ju verkligen inte bättre än vad man gör det till. be thankful for the life you got, stop looking at what u aint got and start being thankful for what u do got... En låt, å det är så sant så sant.. Finns ju dom som knappt har mat för dagen för fan.. Jag glömmer det ibland, hamnar i en svacka å tycker det mesta är förjävligt, hehe.. Men utan molnen.. Så nu är jag på väg uppåt igen.. Å som sagt, livet leker å vad vore det utan dessa känslostormar:D

Bokat biljett till Larz-Kristerz idag, dom släppte tydligen 750 igår och idag fanns det 100 kvar(vad jag hört), låter som att det skulle kunna bli en del folk iaf. Kul som fan, vi ses där...      Jaa, det var väl det mesta för idag.. På återseende, tack å hej..


Kommentarer
Postat av: vianor stefan

Dansband? nån Sveggrej va.. tacka vet jag Toves mobil, det är musik det :)

2009-01-08 @ 19:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0