Jerry Lind

Sa alltid att jag skulle skriva ett inlägg om dej, men vart lite halvdåligt med det.. Så då gör jag det nu istället:) Vet inte riktigt vart jag ska börja. Finns ingen som är så underbar som du. Bara ditt sätt att vara.. Din humor, ditt sätt å visa kärlek på. Alltid! oavsett vad jag än gjorde, oavsett vilket humör jag än var på.. Så var du alltid lika, det är en egenskap som är unik och som du verkligen ska ta vara på:).. Och inte minst hur du var mot Tove, helt underbar å du kommer verkligen bli en bra pappa! Ville bara säga det.. Du kommer hitta en tjej som är tillräckligt bra för dej för du är så jävla bäst! Förlåt för allt å take care.. Alltid min stjärna!

Kommentarer
Postat av: Loo

vad tycker du om Clumsy?

2009-01-12 @ 14:10:02
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Jerry

tack så mkt superfint skrivit :) ingen fara man måste ju följa sitt hjärta som du säger :D

2009-01-12 @ 15:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0