Hmm

Skulle ju ha besökt badhuset i morgon å kollat in bubbelpoolen var planen, men den sprack.. Var på sjukhuset idag, fick domen bihåleinflammation, 5 tabletter+3 värktabletter/dag.. Men härligt.. Jaja, huvudsaken jag är frisk tills fredag om en vecka:)
Så idag tar jag nog å kollar lite på let´s dance å tänker på dej... Låter som en trevlig kväll det:D Jag tror min kära dotter börjar komma i trotsåldern, är en väldigt bestämd ung dam jag har. Undrar vem hon brås på?!

Aja, ta det lugnt i kylan, bli inte för full ikväll å somna i nån snödriva nånstans:D


Kärlek!

Ps, faan vad jag tycker illa om min telefon med touchknappar, så jävla värdelös... Men då vet jag ju iaf .Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0