Häst å släde,

idag.. Syrran m barn kom så vi åkte en tur å grillade lite korv. Skönt att komma ut, men ännu skönare att komma in när allt e klart:) Blir kallt trots att det inte var så många grader ute..
Just nu lyssnar jag på musik, NLT-let me know. Fick den av herrn, som liksom jag, har grymmast musiksmak i Sveg, hehe.. Tack å bock fatih:P

Barne, du diskar i helgen, hehe

För en gångs skull, lyssna på mej...

ne, ska ta å laga lite mat å diska kanske... lr om jag ska spara det till Barne, känns ju rätt så lockande faktiskt:P Där har jag faan svårt å hitta nåt positivt:/

jaja, över å ut:)

Kommentarer
Postat av: fatih heter jag dårå

Hehe, No problems Petra =)

2009-01-06 @ 21:56:49
URL: http://untochable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0