haha

Det borde jag förstått... Tvärtomeffekten liksom:D Vi människor i ett nötskal. En del av oss iaf, Jag är en av dom.. Kan jag lova, hehe.. Men varför inte? Vad är roligare än att retas? Inte mycket de inte.... En till som tycker det är ju såklart Elvis.. Fick ett samtal idag, vart totalt grundlurad å orrmoelvis hade skitkul:P

Men elvis, ett gott skratt förlänger livet... Och det BLIR hämnd...

Jag är sjuk.... Så ini.. Segt, hade precis börjat blivit frisk, men av nån anledning ville det börja om... Huvudsaken jag är bra till l-k så är det inga problem:D

Älskar min fina familj, mina kära vänner och alla andra med för den delen:) Jag är en kärleksfull människa:D Hehe..
Nu ska jag för första gången stänga av datorn å slå mej ner i soffan å bara sitta där...................... Elr ne, det kommer jag nog inte lyckas med. Men tanken var ju god iaf!
På återseende mina vänner.. Helena, u go girl-jag kommer i morgon, Yeah baby:D

Sov gott, å lev livet som att det vore den sista dagen..... För det gör alltid jag;) Yeah

Kommentarer
Postat av: H

Jaa idag ses vi. Jag räknar minuterna s ;)... yeah baby! Puss!

2009-01-13 @ 08:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0