haha,

tack alla för era fina kommentarer:D!
Nu till en mycket förbryllande händelse på ica, det kom in en 35-årig pratglad kille, han frågade om mycket saker och jag svarade så gott jag kunde.. Han tyckte tydligen jag var trevlig och sa det till kunden bakom: en kvinnlig Svegsbo i 40-årsåldern.. Exakt såhär gick det till,

Han: Pekade på mej och sa: Här har du en mycket trevlig tjej, det är såhär dom ska vara..
Hon: tittade på mej flinade lite hånfullt å sa: Då vet du inte mycket du..
Han: kollade på henne å sen på mej(som för övrigt fick total ordtorka), känner ni varandra eller?
Jag: fortfarande total ordtorka
Han: tittade på henne igen..
Hon: fortsatte sitt hånflin å låtsades som ingenting..

Alltså, vafaan jag ÄR snäll.. Jag är inte snäll mot dom som inte är snäll mot mej, elr dom som inte är snäll mot dom jag känner.. Men jag är heller inte elak. Faktiskt så fick jag total tunghäfta över att en människa kan säga en sån sak, och hade jag träffat henne nån annanstans och hon sagt samma sak så hade det nog gått annorlunda till. Men känner att det här ligger å pyr liksom.. Måste reda ut det, måste fråga vad faan hon mena.. men men, det är ju en Svegsbo, en sådan som man ser lite titt som tätt, så det ska nog inte vara nåt problem..

Men, jag säger bara en sak.. Må bra, lev varje dag som den sista för man lever bara en gång.... Du;)

Kommentarer
Postat av: Fatih

haha, fan vilken oskön kvinna =) Typiskt Sveg =/

2009-01-07 @ 17:58:19
URL: http://untochable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0