Första år 2009

Är du kär? Vad faan är kär?
Är du en sportfåne? Nja
Är du likgiltig? Yes, thats me
Är du röksugen? Ne, inte så värst
Är du rik? I wish!
Är du fattig? Inte direkt
Är du trött? Jaa
Är du shoppingsugen? Alltid
Är du töntig? Nej
Är du ressugen? Jamenvisst
Är du skolsugen? ja, tills jag väl börjar
Är du irriterad? haha, ne inte för tillfället
Är du festivalsugen? Ja, alltid
Är du alkholsugen? Japp, hehe, alltid
Är du saknad av nån? Tror jag säkert
Smeknamn? ...
Bästa åldern? På ett sätt när man var tonåring å bara kunde ha kul..
Bästa tidningen? ....
Hur sminkar du dig? Mascara..
Höstens accessoar? ..
När stal du senast något? Haha, ett linne som jag återlämnade..
Hur många timmar sov du inatt? 8 typ
Vilken film såg du senast? Narnia-Prins caspian
Vilken internetsida besökte du senast? Bilddagboken
Vad sa du senast till vem?Sa till Tove att hon är duktig på å dansa:)
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från "nån", det stod: ne men. Vad roligt:) är hon så gammal:).Ja det ska bli riktigt skönt. När ska du träna då? Puss
Vad gjorde du i förrgår? Ja vad faan gjorde jag?
Vad har du gjort idag? Inte så mkt  hittills
Vad ska du göra idag? Tänkte plocka undan lite, titta tv kanske..
Hur många msn-kontaktetr har du? 45
Vilket land besökte du senast? haha, Danmark
Hur många snälla känner du? Många
Vad såg du senast på tv? Americas next topmodel
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Philips
Senaste köp? Mat
Vad har du dåligt samvete för? hm, pass
Vad har du för skor? Inga på mej iaf.. Annars en massa
Vad har du på dig nu? gråa mjukisbyxor å en grå tröja(fått av brushan i julklapp:))
Vilken musik har du lyssnat på idag? Min grymma musik
Skulle du säga nej till sex idag? haha, vilken jävla fråga
Är du vegetarian? No
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nope
Vad heter dina kusiner? Nicke å Helene
Är du feminist? Nope
Vad drack du senast? Lättdryck-päron
Gillar du att laga mat? Inte själv..
När sjöng du senast? I bilen nån dag här..
Håller du det städat? Haha, mm försöker..
Vad gör dig lycklig? haha, jadu, den dan jag kommer på det ska jag tala om å dela med mej:)


Kommentarer
Postat av: <3

Den sista vet jag svaret på nu;) älskar dej

2010-01-02 @ 09:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0