Bröllop:)

Idag ska jag på bröllopsfest, själva bröllopet är privat men festen ska vi på. Bröllopsfest med Gothtema, det kommer bli spännande, mycket spännande;P. Lägger upp bilder på facebook lr bilddagboken så ni vet:P. Återkommer om festen under morgondagen:D

Nyårsafton igår.. Trerättersmiddag på bygdegården i Linsell, lax till förrätt, oxfilè å råstekt potatis till varmrätt å så panna cotta(?) till efterrätt.. Var mamma som fixade all mat till 50 pers, heder åt henne! Det var RIKTIGT gott med(förutom den kalla maten som vi fick, men det skyller vi på Micke Bladh;)) Mycke roliga historier där när människor väl hade fått i sig några vinglas, somliga roliga å somliga.. Ja, inte fullt så roliga, men vad gör man, det är ju bara att skratta där man tror det ska vara kul så löser det sig:) Allas vår kära lapp Niklas, slog skeden i glaset, harklade sig lite och överraskade oss alla med att han tydligen ska förlova sig... Med mig?! Hahaha, ja vad säger man, men det är väl klart man ska bjuda på sig själv... Men bara så ni vet, Det är INTE sant:D Såklart.... Mitt nyårslöfte.. Håller det fortfarande, men visst Crille, fråga mej om en vecka du, Hehe, gör det bara:P.

En Tanke; Ingen är perfekt, men jag är nog faan så nära det går att komma...:P

Haha, hoppas ni tar mina inlägg med en smula ironi:)

Ta hand om er å ha kul, kul som fan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0