badhuset i Sveg

Fick ett sms en dag här.. Såhär löd det:

Sms: Jag såg en tjej som gav en kille handtralla i bubbelpoolen i fredags, när jag satt i... Sjuk värld va?
Mitt sms: Men vafaan.. Vart var de nånstans?
Sms: Mitt emot mig ca 1 meter
Mitt Sms:Haha ja men vart? Badhuset här i Sveg ?
Sms:Ja

Faan känns härligt.. Alltså visst, spännande liksom å göra "sånt" på nåt kul ställe.. Men vafan, tänkt på oss andra som ska bada där sen. Så jävla äckligt.... Ska dit på lördag, får se om man vågar sej ner i bubbelpoolen. Tur att den renas ett par gånger per dag... Hehehe, sjukt alltså...

Ja så återigen, ta hand om er å tänk på att vi bara lever en gång...  Kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herregud, ska man våga dimpa ner halvnaken i den där bubbelpoolen då på lördag, trots att den renas typ varje kvar? Hahaha. Äckel! Har du våtdräkt? Hehe...

2009-01-14 @ 16:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0