Spriten..

Kan man verkligen skylla på spriten för nåt man gör.. Om man vet att man tappar omdöme å tydligen då förmåga att bestämma å göra saker som man inte skulle göra nykter, ja varför dricker man då? Varför dricker man gång på gång på gång.. Trots att det syns att ångesten lyser i ögonen, att man helst av allt vill bara lägga sig i sängen å dra täcket över sig igen å bara glömma vad man gjorde. Visst, det var kul för kvällen men det kommer ju en dag efter det med. Och man kan ju bara hoppas att det inte fanns nån annans känslor med i bilden... Så attttt, jaa, det är nog kanske dags att sluta dricka.. Lr vad tror du?

Annars har jag haft en bra helg. Toves pappa var här å hälsade på, det gick över förväntan å det var så jävla skönt! Kändes som jag vart flera kilo lättare -bekymmer. Vi kan ha en normal och fungerande relation utan bråk å skrik. Å det var helt otroligt. Vart som en zombie när han åkt och flera års bekymmer bara försvann.. Så jävla skönt! Å fast du säger att du inte läser min blogg så ska du veta att du är en underbar människa, å du kommer hjälpa många på rätt väg här i livet. Du har verktygen för det!!!

Tillit- ja visst är det de viktigaste, men hur ska man kunna våga lita på en människa å släppa den in på livet för att sen riskera att bli sårad... Det är faan inte riktigt min grej det.. Men, genom sig själv känner man andra, å nån gång måste väl bli den första kanske...

Jaja, sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0