Konstiga drömmar

Shit vilken konstig dröm jag hade inatt.. Vaknade å var helt övertygad om att jag åkt på en stroke/hjärnblödning/propp/biverkning av tatueringen-elr dyl.. Hade enligt mej själv en stor svullnad på ena kinden som även var alldeles bortdomnad å hård. Men, hehe, det hade jag tydligen inte...:P
Men det är jävligt skumt hur man kan få till det ibland, för det kändes så jävla verkligt. Det var till och med så verkligt så att jag kände på kinden i morse när jag klev upp.. Faan va skumt!

Jobbat idag, har gått förjävla bra:) jag är glad!

Tycker om er alla! Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej tjejen. hur har du det?? :-)

läste att Toves pappa varit där. KUL!! :-D

Kramar

2009-02-07 @ 21:24:44
URL: http://lottans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0