Kärlek

cant live with it, cant live without it.. Kärlek ska vara okomplicerad, lättsam, enkel, utan svek och lögner, perfekt (Ja, det där barnförbjudna) mm mm. var finns du kärleksfilmskille! Kom å ta mej med storm. Du ska besitta förmågan telepati(läsa mina tankar å göra vad jag egenligen behöver, trots att jag säger en helt annan), du ska även vara en romantiker som kommer med blommor lite då och då. Tar med mej på restaurang. Lagar överraskningsmiddag å bara talar om hur mycket du tycker om mej hela tiden...  Tills jag blir less på det med... Jomenvisst.

Nu är det dags..... I wanna know what love is, and i want U to show me...

Hemkommen från middag med frugan å svärföräldrar, hehe.. Var en riktigt god trerätters middag:D I morgon lutar det nog åt badhuset:) Men nu försvann fantasin..

Tack å hej...

Kommentarer
Postat av: H

Vart hittar man en sån kille :)??

2009-02-16 @ 09:07:32
URL: http://luzzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0