Borttappat inlägg..

Hade skrivit ett igår, Men det försvann av någon okänd anledning.. Vill att det ska hända nåt kul. Vill bli överraskad... Så då vet ni... Har jobbat på Ica hela veckan. Missat alla mina mattelektioner å det är ju illa, då har jag säkert lyckats glömma allt till nästa gång.. Men men..

Gårdagens fundering; Gillar Fatih gräddstuvad pyttipanna så ini, elr är det bara så att jag råkar jobba varje gång han köper det;) hehe...

Annars då, det knallar på.. i vilken riktining, de vet jag däremot inte...

Kommentarer
Postat av: Oxpytten och jag

Är på Ica en gång om dagen (minst) och köper den där Oxpytten :) Jag vet att den ligger där i frysen, marinerar bland alla andra pyttar och bara väntar på att jag ska komma dit och köpa sk*ten :) Jag sviker dem aldrig, dem sviker mig aldrig. Oxpytten och jag, tills döden skiljer oss åt. Amen

2009-02-12 @ 00:51:47
URL: http://untochable.blogg.se/
Postat av: mej själv..

Hahahaha, du är så jävla klockren:D!!

2009-02-12 @ 09:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0