Så var man där igen.

Folk som säger.. Ja men Petra, det är ju dej det är fel på. Det är ju du som behöver hjälp. Och vad har jag då gjort för att förtjäna det, Jo, jag talar om sanningen. Den bittra sanningen. Jag är en av dom som gör det. Och det kommer jag alltid och göra! Men det är som Annki säger, det man inte vill ta åt sej av. Det ska man inte ta åt sig av. Det får studsa mot kroppen, i syfte att göra illa, Men det tar sig inte in.. det får studsa iväg, utan att röra vid ens inre. Och det går att lära sig. Efter 3 år med en människa, som ständigt gjorde det. trampade på, vände allt emot mej, fick mej att tycka synd om. Påstod att han inte ljög(trots att jag kände det långt in i själen) å ändå gjorde det. Intuitionen var som bårtblåst, för varje gång han sa att den inte stämde, kvävde jag den. Gång på gång på gång.. Till slut fanns den inte mer.. nu får det vara nog. ÄCKLAS av såna människor. Och vill ALDRIG ha dom i min närhet igen.

det är slut på den här tjejen som tar skit från såna människor. Dom har ingenting i mitt liv att göra. Och därför kommar jag avskaffa dom. En efter en...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0