Näe..

Det är dags att sluta hyckla nu. Nu ska jag visa vem jag tycker om å inte. Jag ska stå för vad jag känner, hur hårt det än är. Är trött på alla hycklande jävlar, å tänker inte längre sälla mej till den gruppen. För som sagt, jag får höra att jag inte passar in här. Och det känner jag också själv. känns som att varje dag är en ständig kamp mot skitsnack å hyckleri. Tur att jag bor 3 mil utanför, och kan åka hem hit till Linsell efter jobbet. Det är synd att jag har hela min familj här, och ett par lätträknade vänner(riktiga vänner).. Men men, är inte lång tid kvar för min del heller. Å det ska bli så JÄVLA skönt!

Jag känner mej arg idag.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja visst är det tråkigt då man har familjen här å några få nära vänner men man måste lämna dom för att man inte längre klarar av att behöva försvara å förklara den man är å det man står för..? Jag har fått göra det ända sen tiden me R å jag är sjukt less på det! Fick fan inte ens skriva va jag ville i min egen blogg utan att jag skulle få ett helvete för det. Så nu drar jag. Man kommer alltid att komma hem till mamma men bara för att hälsa på i fortsättningen, aldrig mera för att bo. Vart ska du ta vägen å när? Puss å kram!

2009-12-13 @ 11:14:43
URL: http://luzzis.blogg.se/
Postat av: Petra

Ne, men skit i det å skriv vad du vill ändå:) De gör jag! Får se vart vi tar vägen. Vi har inte riktigt bestämt oss än. men det blir efter sommaren, mamma å jag har vårat projekt att göra först:) Hoppas du trivs därnere nu, kommer sakna dej!

2009-12-13 @ 11:56:51
Postat av: H

Ja nu gör jag det :)! Dra till Göteborg då, då är vi inte såå långt ifrån varann :). Va har ni för projekt då? Jaa, jag kommer sakna dej hur mycket som helst, du anar inte ens :(...!!!

2009-12-13 @ 18:02:54
URL: http://luzzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0