Mhmmm

Så var det den 7 december idag då. det är hans dag.. Han. Han som har förstört det mesta för sej. Jaa, frågan är om man ska säga grattis. Grattis till att du föddes till denna värld å mår så jävla dåligt,  frågan är ju om du nånsin kommer må nå bättre. Men grattis till det då. Grattis till att du vart ett år äldre och fortfarande förpestar min tillvaro. GRATTIS! Men vadå, jag är inte bitter:) Hehe, ne, dags att det får vara nog nu. jag har fått verktygen till ett förhållningssätt. Och jag ska nog(med lite distans) kunna använda mej av dom med. Å som jag brukar säga, det som inte dödar härdar. Så småningom kommer jag gå starkare ur det här med!
På fredag återvänder jag till Ica. det är dags nu. Stämningen där är nog heller inte så glad, såklart! Å det är så jävla orättvist! varför han? Varför inte nån annan jävla idiot istället?
På tal om idioter. Att påstå att det är hennes eget fel att hon vart slagen? Men va, ärligt talat? Det är aldrig ens eget fel. Och en annan människa har under inga omständigheter rätt att slå en annan människa. Hur provocerad man än blir? Å alla andra jävla lögner som cirkulerar omkring henne. Lägg av nu för fan! Kom med konkreta bevis isf. Å innan det håller man käften!! Det var allt från mej idag! Nästan.. Spara skitsnack till nån annan. För jag vill inte höra ett endaste jävla ord!

Kommentarer
Postat av: Helena

Oxå lagt märke till att det är hans dag idag. Det visste man ju sen år tibax, ja man har ju ett förflutet me han lixom. Men ne, det ska du inte bry dej om alls. Hans skit ska inte förstöra för dej :). Hur tufft man än har haft det så får man faktiskt anstränga sej om man vill att det ska bli bättre men tror ärligt talat inte att han vill det eftersom det går åt helvete jämt å det är bara hans ansvar, ingen annans. Å jag håller me: innan man kan bevisa nåt eller har varit i en viss situation själv så ska man enbart hålla käft alltså! Saknar dej vännen :)... ska fan handla av dej på fredag hehe. Puss å kram

2009-12-07 @ 16:20:05
URL: http://luzzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0