jaa.

Eftersom det här är min blogg, så skriver jag ju såklart det jag tycker å tänker. Mina åsikter är ju mina åsikter. Tänkte på det igår när jag hade skrivit klart mitt inlägg. Jag vill inte göra folk ledsen, å jag menar inte att Alla i hela Sveg är så. Men jag tror inte det är nåt problem. För jag tror att dom som tar åt sig av det gör det av en anledning. Å övriga inte..

Jag vill bara visa vart jag står. Och istället för att jag hela tiden måste säga ifrån, som jag nästan alltid får göra, så kanske jag till viss del ens slipper höra nåt..

ne, nu ska jag lägga mej å läsa bok.. Nåt jag gjort konstant dom senaste veckorna.. Men vad är väl så avslappnande som de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0