Hoppade över,

juldagsdansen i år.. Rätt så skönt såhär dagen efter:)

Dagen idag har bestått av skoter. Mackan å fredde m barn, kom hit å så begav vi oss. Det var inte så värst sladdat på lederna, å sista leden innan vi kom fram dit vi skulle, var helt okörd.. Så det var bara att vända å åka tillbaka en bit för korvgrillning. Efter det var det julfest, barnen(vuxna med för den delen)dansade kring granen å tjoade.. Nu är jag trött. Man blir det av att vara ute en dag. Jag ska starta en tvätt å sen lägga mej lite i soffan tror jag. I morgon blir det jobb!

Ta hand om era nära å kära.. Å er själv.. Man ska göra som hjärtat säger! Mitt, de säger Tomas Stenvall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0