Ånger.

Man ska inte ångra vad man har varit med om å gjort i sitt liv. Ånger leder en ingen vart. Istället ska man ta lärdom av vad man gjort å varit med om. Just när man i en händelse är det svårt att få distans, å se dom saker man lär sej av. och just när man är i en händelse, ska man barabeta den. tillåta sig själv vara ledsen/arg/besviken. man ska göra vad som känns rätt för en själv. oavsett vad andra säger. och om dom anser sig kunna gå till arbetet. Det är helt upp till dom och deras ensak. Jag är för första gången i hela mitt liv, hemma för att jag mår dåligt. Och det tänker jag vara tills jag mår bra. Jag tänker för första gången i mitt liv bearbeta den här händelsen. Och inte skjuta den åt sidan som jag gjort med allt annat. jag ska hädanefter göra det som är bra för mej. Jag ska inse mitt eget värde, och göra det jag mår bra av! Säga ifrån mej det jag inte mår bra av. Jag ska försöka stressa ner. Jag ska försöka leva ett liv som jag mår bra i helt enkelt.. Eller försöka, jag ska! Jag ska vara stark, inte bara för andra. Utan i första hand för mej själv. Och min familj. Om man är stark för sig själv, kan man även vara mycket starkare för andra..

Kommentarer
Postat av: Ida

Do it !! vill ha tillbaka dig på jobbet snart ja =) Kram!!

2009-12-03 @ 18:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0