Pryda människor :?

Hade ett tanke idag när jag stökade omkring på jobbet, hade en tanke om ett inlägg som flöt på fint.. Men det har nu försvunnit. 
Det enda jag kom ihåg var att jag bara fick en sån jävla lust att skriva ett inlägg om pryda människor(människor som anser sej pryda, rättare sagt)för såna finns det ett gäng av.. 
Att anse sej vara nåt annat än vad man är, räcker liksom. 
Jag anser att det är en fas. 
Antingen växer man upp, å växer ifrån det.. Eller så stannar man i det resten av livet, å det är väl för taskigt för en själv. Finns ju ingen annan som lider av det liksom. Å då kommer ju frågan, varför ska jag då bry mej.. 
Å jaa, det gör jag ju inte egentligen. Fick bara en sån jävla lust å berätta min åsikt om det, å det gör jag ju om jag vill.. Nu när jag satt här å tänkte efter vad ordet pryd innebär för mej, så kom jag liksom inte riktigt på det heller. jag kom bara på att jag anser att det finns ingen som är mer pryd än någon annan. Det finns ingen som är finare än nån annan å det finns ingen som är bättre än nån annan. Eller jo förresten, alla dom som har växt ifrån dom här sakerna, dom mår nog iaf lite bättre...
Å dagens syn på alkohol ska vi ju inte ens diskutera, men jag dricker den själv så jag kan inte göra nåt annat än å hålla käften. Än så länge...
Men alkohol är nog fan det värsta utav droger.. Det blir aldrig så mycket intriger som då.. Ärligt talat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0