Nu drar vi..

Jag, Tomas, Tove, lillasysteryster med pojkvän. Jobbet är avklarat med bravur måste jag säga.. Å inte gjorde jag inbrott idag heller. 
Nu återstår en ridtur på ett par timmar å sen blir det kålbulle, korvgrillning å allmänt mys i stugan.. Fan livet är bra underbart. Det gäller å ta tillvara på, å göra dom här små sakerna. Även om det är mycket styr för en natt, så är det lätt värt det.
Bättre än att sitta inne å klaga på att man är rastlös å att det inte händer nåt. 
Blir så deprimerad på allt klagande. LIVET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL. Om man inte har krav som inte går att uppfylla. Men som Micke Bladh, jag å Daniel skulle säga: Ett jävla(svordomen var min egen) i-landsprolem..

Så, ta hand om er. Gör nåt kul å må bra. Man lever bara en gång:)

Ut å ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0