Min dag.

Klev upp kl 9, sen dess har jag..

Klätt på Mej själv å Tove,
handlat frukost å ätit,
klippt cissis klor,
startat en tvätt,
lagt pisskläder i blöt,
diskat,
rensat kylskåpet,
plockat upp alla saker från golvet,
rensat bänk/bord,
vattnat blommor,
bytt soppåse,
plockat ur ryggsäck, lagt tillaka allt på sin plats/tvättat,
diskat hundkopp/vattenkopp å torkat rent hundmat-ställe,
öppnat ny hundmat å fyllt på kopp,
torkat bänk, bord å diskat duk/ tvättat duk...

Nu ska jag,

gå långpromenad med hunden, smsa regnr å gå på affärn å faxa papper.

När jag kommer hem igen ska jag,

Diska resten av disken eftersom allt inte fick plats i diskskåpet,
duscha cissi,
väcka fröken å packa hennes saker,
laga mat antar jag(eller idag blir det värma),
vika tvätt å hänga tvätt...

Å ja, nåt mer dyker det säkert upp.. men hey, jag hade ju iaf en ledig dag....hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0