ica

för dagen. Många, funderingar för dagen. Men jag har min drivkraft. I slutändan kommer jag ändå alltid ha den där, oavsett vad. Men just nu, har jag en bra drivkraft, en drivkraft som ger mej ork å energi. Ork å ta itu med allt som måste tas itu med, men som kanske inte alltid är så kul.
Energi till det vardagliga, jobb, barn, allt vad hemmet innefattar. m.m.. Ja, ett helt vanligt jävla vuxenliv. För det är ju vad det är..
Nånstans är det alltid hos en själv bollen ligger. Livet är ingen jävla dans på rosor, å så är det bara. Å nånstans, även fast man inte kan se det just då, så är det ju av dessa situationer man lär sig något. Å kliver ett steg framåt..

Å som jag brukar säga, man kunde fan ha haft det mycket värre.. Så in i helvete mycket värre....

Å vet ni vad, jag gillar å svära. Å dom som säger att man har dåligt ordförråd när man svär kan ju slänga sig i väggen;) För jag svär hur mycket jag vill. Å fick ändå MVG på mina prov i svenska, som innefattade just det, ord..

men, åter till verkligheten. Jobb, hem å diverse problem. Men även Tomas, Tove, Vänner å familj.. Ni gör livet värt att leva! Love ya:)

Puss på dej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0