I morgon,

Fyller min låtsaspappa år.. Han fyller 47 tror jag bestämt. men kan dock ha fel.. Nån som har ett bra tips på en bra present? Är så jävla svårt att köpa presenter till nån som redan har det mesta.. Nu ska jag återgå till mitt jobb. 5 timmar kvar tills jag får kramas med min älskling.

Får se om vi flyttar uppåt eller neråt;) Han är ju då vintermänniska å jag mer åt sommarhållet. Men vi får  kompromissa. Vi kan ju flytta både uppåt å neråt. jag menar, innan man slår sig till ro måste man ju göra nåt mer av livet... Men det är klart, för vissa räcker det att bo i här. Å det är ju upp till dom. Jag vill dock se lite mer av vårt vackra land;)

Puss på dej Tomas Stenvall, Svegs finaste:)

Kommentarer
Postat av: <3

du är ju så jävla bäst kvinna <3

2009-08-16 @ 09:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0