hehe

idag har jag konstaterat att det finns mycke jag vill.. Jag skulle vilja utöka min träning med ca 2 pass/vecka. Jag vill lära Montana lite dressyr, så jag kan vara med på klubbmästerskapet i slutet av nästa månad. Jag skulle vilja börja med pistolskytte. Jag skulle vilja börja på yoga.. Men så var det ju det där med tiden.. Å pengarna... Men jag menar, man behöver ju inte göra allt samtidigt, fast helst;) Men som jag brukar säga.. Vilket jävla ilands-problem.
När jag nu ändå började tänka på ilands-problem kan jag ju inte låta bli att nämna en till sak.
Nämligen kort-terminalerna på ica. Nästan dagligen får jag höra att det är trångt, å inte går att dra kortet ordentligt.. Men jag menar, shieet viiiiilket jäääävla problem. Eller..
Ne, nu ska jag ut å gå en sväng med hunden, natta barnet å ge min älskling lite kvalitetstid* innan det blir jobb kl 7.00 i morgon-bitti..
Meeeeen, ta hand om er nu å till er som är mina vänner, familj ,etc, er tycker jag om.. Till andra er andra, jaa vad bryr det mej...
Puss på dej;)
*Kan tolkas på vilket vis ni föredrar

Kommentarer
Postat av: Helena

Nybörjar yogan börjar kl.19 ikväll :)..

2009-09-01 @ 08:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0