diverse händelser:

En karl( 50årsåldern), kommer in på ica. Han pratar lite med "ica-micke" först, å berättar b.la att han letar tjejer på nätet. Det dröjer väl inte för lång tid innan han kommer till mej å börjar prata(Micke har tydligen tipsat honom om å ragga på mej istället).. Nu var det ju visserligen inte det som var det väsentliga, utan det var mest det han sa.. Klockan var ca 9 på morgonen, såhär gick samtalet..

Han: Jag började dagen med en starköl.
Jag: Jaså, såhär på morgonen?
Han: Ja men du vet, jag är lite blyg av mej.. Å eftersom ni Svegsbor är så svåra å få kontakt med, så känner jag mej mer social när jag fått i mej nån öl.
Jag: Jaså..
Han: Jaa, dessutom kan jag berätta historier för mej själv som jag aldrig hört förut..
Jag: Jaså...

Jaa, vad säger man? Himla skum den där iaf, hehe..

Vart tyvärr bara en händelse, glömde bort resten som jag så fint hade tänkt på.. Men dom kommer väl åter:)
Kl är nu 22.10 å jag tror att jag å min fina pojkvän ska ta å krypa ner i sängen.. han börjar kl 5, å jag börjar kl 7. Så det är väl på sin plats då tänker jag.. i morgon väntar jobb, å kanske nåt mer kul:)

Ha de så jävla bra alla:)

Puss på dej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0