Dags att skriva nå vettigt..



För en kort sammanfattning. Jag mår bra, förutom de här småsakerna som alltid kommer finnas i mitt liv.. Förutom dom så mår jag så jävla bra..
Å en stor del av det är faktiskt Tomas Stenvall. Han är så jävla underbar. Han har allt som jag behöver hos en kille. 
Han är förstående, han är sann  å ärlig, han är mysig, han går och prata med på ett sätt, som jag inte trodde det gick att prata med en kille på.. Han är bra med Tove, han är (bättre än många andra;)) på att dom hära hushålls-sysslorna, å han har tålamod, tålamod med mej. Sakta men säkert kommer det komma. 

Å jaa... Han är bara, helt jävla underbar, helt jävla bäst!!

Förövrigt är det en ledig dag för min del idag, å det är skönt som fan! Tove ska nog åka till sin pappa, så då blir det nog å rida en sväng å kanske städa en aning. Bada hunden tror jag det lutar åt idag med! Sen finns det några filmer som ska ses:) B.la 17 again å pineapple express.. Jaa, ta hand om er alla å må bra:)

Puss på dej..

ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0