Men

Jag skiter i dej.. Å dej.. Å er.. Har ni inge bättre för er än å prata om mej å mitt liv... Så varsågod, jag är inte omöjlig, så jag unnar er det... Å vadå, alltid roar det någon. Jag är glad ändå, jag har vad jag behöver;)

Jobbat hela påskhelgen, vilket öde, tur att jag tjänar en massa pengar:) Har någon sorts ro i kroppen nu igen. Hoppas den stannar ett tag den här gången. Men det blir som det blir, jag hymlar(säger man så?!) inte med något. Dåligt mår man, hellre prata om det och få det ur sej, än å låtsas som det inte finns..  Men det är jag de, alla gör vi som vi vill.. Nu ska jag göra mitt "sidanomjobb", uppdaterar när tillgång till dator finns:)

Ta det lugnt så länge, å trots allt, kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0