Värsta längesen

Var det jag skrev nånting här.. Jobbar en del nuförtiden så då blir det ju sämre med tid över för sånt här. Inte för att det kanske tar sån jävla tid å skriva ett inlägg på 5 meningar. Men det är ju inte för inte jag oftast tar längst tid på mej gällande det mesta.. Men sån är jag.. Hehe..
Idag har jag varit ovanligt glömsk, förstår inte vad det beror på. Det tog mej, från det att jag tittat på mina plastpåsar som jag precis köpt, ett hej till Sven för att jag ändå skulle glömma dom på affärn. Segt.. hade verkligen sett fram emot att få packa min köttfärs å greja med det som det var meningen att jag skulle greja med. Men men, det blir ju en ny dag i morgon.. Får gå på affärn å hoppas på att Sven inte är där denna gången:). Nedå, Sven är snäll. Det är ju han som fixar, lite tid tar det kanske. Men boka nu så dyker han nog upp nån gång kring sommarn 2009. Nedå, var ironisk.. Sven är snäll:D. Nog om Sven...

Min fröken börjar bli lite trött. Jag är Trött, så väldigt trött. Cheaters börjar snart å eftersom det är så grymt "kul" så ska jag titta på det..
Tack för mej!

Stjärna;P, nästa inlägg blir om dej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0