Petra and the drugs

Tänkte bara klargöra en sak här på bloggen. Eftersom jag har så många läsare så kanske jag kan ge lite svar på mångas funderingar kring mej å droger.
Är väl en 5 år sedan jag tog några droger sist. Började med sån idioti i mina tonår, har alltid saknat nåt i mitt liv och då var det lätt till att använda droger. För min del kunde jag glömma verkligheten för en stund.. Nuförtiden är jag ändå glad att jag har den erfarenheten, jag har fått en mening med mitt liv och en erfarenhet jag kan använda till något bra. Att hjälpa andra i samma situation.. Så nu vet ni, ni som fortfarande undrar om jag är "ren", ni som tycker det är kul att prata om att jag har använt droger och alla ni andra..

Take care allihopa, peace out;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0