Städa, städa, städa

Hur kan det vara så tråkigt. Allt, å då menar jag verkligen ALLT blir roligare än att städa. Jag hatar att ha det stökigt, men jag hatar även att städa. Hur ska man få det att gå ihop?! När jag blir rik ska jag iaf ha en städerska, självfallet...
å så har man väl plockat ihop allt, och det ser någorlunda ut........ 2 min! senare har fröken varit framme och det ser ut som en bombnedslag igen.... VARFÖR....... Varför kan hon inte bara leka med sina leksaker.:D

Personlighetsklyvning, har ni känt att det kan kännas som att man har det ibland. Jag är liksom 2 personer i en.. En som nuförtiden ändå känner lite harmoni och lugn.. Och så... Ja hon den där andra. Men jag menar, vem påstår att livet är smärtfritt. Utan molnen skulle man ju inte uppskatta solen. Allt är ju bättre än förut.. Och jag menar det Kan ju inte vara klockrent... För hur faan skulle det se ut..

BARNE ÄT FRUKOST!!!

Julklappshandling i helgen... Så jävla nice är det faan å handla juklappar... Elr var det komma bort? Jaa, det var det nog... Tack å hej, nu ska jag duka fram lite hö å vatten. Peace out, över å ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0