Skulle väl ha skrivit nåt meningsfullt..

Någon gång.. Men jaa, vad är meningsfullt då. Trodde jag visste, trodde jag var på rätt spår..
Men men, har väl bara en svacka för tillfället..... Lr nå. Det löser sig.

Helgen har vart skoj, fest i fredags, var kul måste jag säga.. Tack alla ni för en skitrolig kväll. Var väl kanske lite full, men man måste väl vara det med nån gång. Var ju iaf skönt å sova två timmar den natten... Kröp till sängs kl 5 typ å skulle upp till 7 för då var det Sundsvall på tapeten. Nu är det ju dumt å klaga när man får skylla sig helt själv, men jag menar, varför gå hem när man har kul.. E ju inte alltid. dagen avlöpte bra ändå måste jag säga, trots tröttheten. Men hemresan vart värre. Jag skulle köra hem å tydligen ska man svänga i Ånge(vilket jag missade när jag satt där i mina egna tankar, hehe) Vi bytte chaufför efter ett tag eftersom vi skulle på sightseeing i ytterhogdal, men så började det komma mystiska småbyar och skyltar med Ljusdal 40 osv.. Men chauffören påstod att dessa småbyar låg alldeles utanför hoddal så då var ju allt lugnt då.......... Tills vi kom till skylten: Välkommen till Ljusdal.... Meen faan va segt! Jahapp, hade då kört precis 22 mil-vilket var likamed hemma om det hade varit rätt väg.. Men men, så kan det gå ibland å det var väl säkert nån mening med det också. Hehe!
Hittade iaf några julklappar å så, hade en trevlig dag:D
Ne, nu ska jag göra nån nytta.. Ha det bra alla:)

Stjärna!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahaha! Jag fan dööör av skratt tss. Den där jädra svängen man ska göra i Ånge håller jag på missa VARENDA ggn oxå haha! Jag å Kicki höll på åka lite fel, vi va på väg rakt fram vid en stoppskylt. Även jag å Anneli va på väg till fel ort. Men lyckat iaf att komma till Ljusdal hehehe ;). Å tack själv för i fredas, det va bästa festen på länge det :D!

2008-12-16 @ 15:14:41
Postat av: Barne

Oduglig.nu? ^_-

2008-12-16 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0