Gott nytt år!

Kl 00.00 inatt avger man som vanligt sitt nyårslöfte. Hade inte ens funderat på det innan jag läste någons blogg, å då slog det mej vad mitt nyårslöfte ska bli. Är ingenting jag tänker tala om här, men du sa ett par sanna ord... Ska även ta och be om ursäkt till människor som verkligen förtjänar det, har varit dum, jag vet/:

nog om det nu. Nytt år, nya möjligheter. Bara att blicka framåt, man lever bara en gång å då ska man vara glad å ha kul. Det ska jag se till att ha i fortsättningen med:)

Bara en tanke :Å visst, det kommer alltid finnas någon som har något man irriterar sig på, som har en egenskap bättre än ens egen. Men då får man tänka på att man givetvis har en annan egenskap som i sin tur är bättre. Onödig tid att gå och irritera sig på människor, man ska acceptera sig själv och vara nöjd med det man har.... YEAH!

Jaja, som sagt: Ha ett jävla kul gott nytt år, lev varje dag som den sista och take care, Peace out..

Bra låt som fan,  Alone-Claude Kelly;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0